Home | Procesflows
|
Service proces flow schema:
In het flow schema hieronder zie je heel gedetaileerd hoe een voorbeeld van een service medling tot de afhandeling door de organisatie heen loopt en hoe de modules van Si-Planner deze verwerken en tot een goed einde brengen.
Waar gebruik wordt gemaakt van JDE kan ook SAP of een ander ERP pakket worden ingevuld.
Een storing komt binnen via:
Een onderhoudsmelding of preventief bezoek verzoek komt binnen via:
Een melding kan opgelost worden door:
Als het problem niet opgelost is door het ontbreken van bijvoorbeeld de juiste materialen of zo dan wordt er een restpunt toegevoegd die elke keer dat er een nieuw planning item wordt aangemaakt vor deze klant zichtbaar wordt en niet kan worden vergeten.
In het flow schema hieronder zie je heel gedetaileerd hoe een voorbeeld van een service medling tot de afhandeling door de organisatie heen loopt en hoe de modules van Si-Planner deze verwerken en tot een goed einde brengen.
Waar gebruik wordt gemaakt van JDE kan ook SAP of een ander ERP pakket worden ingevuld.
Een storing komt binnen via:
- Meldkamer / callcenter via een telefoontje van een klant
- Meldkamer via een remote monitoring systeem (RMS) door een telemetrie systeem
- Meldkamer via een email via de website
- Planning via een telefoontje naar de planner
Een onderhoudsmelding of preventief bezoek verzoek komt binnen via:
- Si-Planner onderhoud interval waarschuwing systeem
- Si-Panner groot onderhoud planning systeem
- Een telefoontje van een regie klant met een melding op zijn besturings paneel
- Een telefoontje van een klant via een GBS onderhoud systeem melding
Een melding kan opgelost worden door:
- De meldkamer door via het telemetrie systeem in te bellen en te resetten
- De planner via een telefonisch overleg met de klant direct het problem opgelost.
- De service monteur die met een bezoek de problemen op lost.
Als het problem niet opgelost is door het ontbreken van bijvoorbeeld de juiste materialen of zo dan wordt er een restpunt toegevoegd die elke keer dat er een nieuw planning item wordt aangemaakt vor deze klant zichtbaar wordt en niet kan worden vergeten.
|
|
2017 © Soft-Integrations . All rights reserved