Home | Service en support |
Beschrijving van ondersteunende dienstenOndersteuningsservices zijn beperkt tot de diagnose van daadwerkelijke fouten die kunnen worden toegeschreven aan de Si-Planner software en sluiten specifiek ondersteuning uit om een fout of storing te verhelpen die geheel of gedeeltelijk wordt veroorzaakt door:
De licentienemer erkent en stemt ermee in dat Ondersteuningsdiensten niet van toepassing zijn op hardware- of softwareproducten van derden, en de licentienemer stemt ermee in om voor onderhoud en ondersteuning alleen naar de licentiegever van dergelijke hardware- of softwareproducten van derden te kijken. Soft-integrations zal initiële Ondersteuningsdiensten verlenen bij alle oproepen wanneer daarom wordt verzocht door de Abonnee. De Abonnee wordt geïnformeerd zodra vermoed of bekend is dat de Fout niet te wijten is aan de Si-Planner Software en kan vervolgens beslissen of het werk door moet gaan. Ondersteuningsdiensten bestaan uit het volgende:
The Soft-Integrations team |
How to...Please go to the How to blog via the menu for more support or use the links below to directly open the blogs for your convenience:
You have to be registered to access this section. If you are not please contact us for a demo account. |
|
|
2017 © Soft-Integrations . All rights reserved